woensdag, juni 08, 2005

Nou nou

Zoals gewoonlijk duurt het weer ff voordat ik weer blog. Tja er gebeurd zo veel en zo weinig tijd pfff tuurlijk. Songfestival, grondwet, HP vs JP. Ik houd het allemaal niet meer zo bij. Ik snap er ook niet zo veel meer van. Neem nou JP die wordt boos op een Belgische minister omdat hij hem Harry Potter noemt en dat onze JP geen charisma heeft. Ja dat roepen wij ook al...... te lang, maar nu wordt JP ineens boos, hij zal zijn beroemde zinnetje wel hebben gezegd, Ja euuuhhh zo gaan we niet met elkaar om in dit land of europa. Nou hij stond toch mooi voor aap he toen we massaal Nee zeiden tegen die Europese grondwet. Ik heb ook tegen gestemd mag je best weten, niet omdat ik Balkelende niet mag (ok speelde ook een beetje mee), maar gewoon simpelweg omdat ik de helft niet kende en wat ik kende het grotendeels niet mee eens was. Wel zaten er goede punten in zoals het verbeteren van de samenwerking tussen politiecorpsen in de verschillende EU lidstaten b.v. Moeten we hiervoor nu een grondwet hebben? Kunnen ze niet gewoon met elkaar samenwerken? Dat moeten wij toch allemaal doen / leren. Maar goed het gaat dus niet door :D (steekt tong uit naar JP).

Europa is wel hotnieuws de laatste dagen en allemaal over die grondwet. Engeland gaat geen referendum houden want ze zouden ook nee stemmen stel je voor. En dan zegt Blair dat hij eigenlijk wel voor de grondwet is. Bijna net zoals hier in Nederland, de regering was voor en het volk tegen :D

Ben benieuwd wanneer we weer een referendum gaan krijgen, misschien komt er wel nooit meer 1 omdat ze dan naar het volk moeten luisteren, iets waar politici nogal problemen mee hebben. Of we krijgen om ieder klein ding een referendum. Laten we 1st beginnen met een referendum over JP dat lijkt me leuk.

Ja het weer ook zoiets, krijgen we 1 dag van 30 graden en dan........ niks, rotweer. Bijna iedereen weer ziek en verkouden (hoort weer bij deze groep). Blerk rot zomers hier ook altijd, nou ja zomers zeg maar gewoon rot weer. Ben te moe dat ik rond loop, iedere dag na het werk op de bank ploffen en verder kom ik niet echt. Dat was vorige week, nu weer wat meer energie, maar toch ook weer behoorlijk verkouden en snotterig.

Oh ja ook weer zoiets, keuringen BLERK. Vorige week dinsdag is me auto afgekeurd, niet zo erg want dat ding was echt niet leuk om in te rijden. Het was meer een boodschappen auto voor vrouwen. Is zelf ook vrouw, maar behoord toch meer tot de categorie "hard rijdsters" lol, gelukkig nog weinig gepakt door onze vrienden in het blauw. Maar goed heb dus een nieuw scheurijzer ik ga van een rode Opel Corsa Joy naar een blauwe Renault Clio Symbol 1.2 :D Nou hij rijdt heerlijk, dus ja meer autorijden dan achter de pc zitten momenteel he :D Heb ook al 2 weekenden vol gepland met leuke ritjes. Zaterdag naar me schoonmoeder en volgende week naar een vriendin, oh ja me vriend mag ook wel mee :P (geintje mop)

Nou genoeg gezwam voor deze keer, wie weet snel weer wat gezwam of niet natuurlijk

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Altijd leuk, jouw kijk op het nieuws enzo :) Wel meer updaten he! :p

6:52 p.m.  
Blogger mogway said...

dank je wel voor je berichtje :D wil je voortaan ook je naam vermelden :P en ik zal proberen meer te zwammen maar heb er helaas niet altijd tijd voor

11:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home