donderdag, april 14, 2005

zucht

Het was me een avondje wel weer gisteren, het heeft zeker meer dan 10 jaar van mijn leven gekost. Voortaan moeten ze bij voetballen wedstrijden een disclaimer bij doen: niet kijken als u een zwak hart heeft. Man wat heb ik gisteren zitten zweten. Tja Juve eruit jammer, ik was wel behoorlijk sjaggie daardoor gisteren en heb menig speler vervloekt, 1tje speciaal maar goed. Na de wedstrijd van Juve maar snel overgeschakeld naar PSV die wedstrijd koste me weer 10 jaar van mijn leven. Wat een spanning zeg. Ik heb het niet zo op verlengingen en penalty's schieten, maar gelukkig deed PSV de Nederlandse penalty kunst geen eer aan en schoten ze zich zelf verzekerd naar de halve finale. Ja daar wacht AC Milaan met vedettes als Maldini en Nesta, PSV zal het moeilijk krijgen om daarvan te kunnen winnen maar de bal is rond wie weet gaat PSV wel stunten. 1 Ding is zeker en dat is dat er een Engelse ploeg in de finale staat het is alleen de vraag wie. Chelsea of Liverpool, ik gun het Liverpool wel want als je met een veredelt B Elftal Juve compleet van de mat af voetbalt dan heb je toch we klasse in huis. Maar dit wilt niet zeggen dat ik nu niet meer voor Juve ben, zoals vele mensen alleen supporter zijn als het goed gaat, de "you only sing when you're winning" types. Nee Juve is al meer dan 14 jaar mijn club en dat zal ook wel blijven. Ben eigenlijk wel blij dat de finale niet PSV-Juve kan worden had het dan misschien nog ff moeilijk gehad voor wie ik zou zijn, nee toch niet Juve LOL. Maar natuurlijk ben ik nu helemaal voor PSV zeker na gisteren wat ik in de verlenging heb gezien, het was bijna nog spannender dan Juve. Ach we zullen het zien.

Ff iets helemaal anders onze kat Valanya (hieronder op de foto)heeft last van een identiteitscrisis


Ze denkt namelijk dat ze een hond is. Zit ik gisteren "rustig" voetbal te kijken komt madame met een propje in haar bek naar mij toe lopen en legt het naast mij neer op de bank. Ze zit me echt aan te kijken van nou kom eens op baas gooi dat ding weg. Dus ik gooi dat propje rustig van de bank af en Valanya rent erachter aan en speelt er ff mee en brengt het vervolgens weer terug naar mij omdat ik het propje weer weg moet gooien. Dit duurt ongeveer 20 minuten en dan heeft ze er genoeg van, pffff ik wist niet dat katten konden apporteren.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een lieve foto!! Leuke update ja :D

8:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geloof me, als juve zo speelt dan is het het slimst om niet te kijken, ademen of spreken naar Mogway ;) ze was idd behoorlijk over de zeik, maar ik hield wijs mijn mond dicht :P

Valanya en haar streken? sjah mop, misschien moeten we een hondenmand kopen? of een bot? :D

12:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home