dinsdag, april 26, 2005

pfffff

Het is nu een week geleden dat ik de laatste werkdag had bij mijn werkgever. (ben nog niet echt werkeloos dat is pas op 1 mei) Maar sjies zeg wat heb ik het ineens druk, het lijkt wel of ik het nu drukker heb dan toen ik nog werkte. Afspraakje hier afspraakje daar, formuliertje hier formuliertje daar, pfff ik word er een beetje simpel van maar goed. Wat is er nog meer gebeurd afgelopen week? Oh ja onze "zwerfpoes" Freya (zie foto hieronder) had ook wat leuks.


Zit ik vrijdag eindelijk rustig achter de pc wat te surfen (ja ok ik bekend ik zat op Het Simparool ) staat Freya weer om naar binnen te komen. We laten haar nog steeds naar buiten gaan en dan loopt ze gewoon de wijk in en komt dan na verloop van tijd weer terug. Maar goed ik laat haar dus binnen en wil weer rustig achter de pc gaan zitten. En ik mijn ooghoek zie ik dat ze iets in haar bek heeft. Dat was dus een heel klein muisje, ik denk agossie het beestje is dood, totdat ineens het staartje uit Freya's bek begon te bewegen. Nou ik ben niet snel bang, maar ik heb gegild als een meid LOL (pffff terwijl geen enkele horror film dat voor elkaar krijgt). Dus ik het muisje met veger en blik buiten de tuin gezet, en alles was goed. De volgende dag sta ik eten te koken en mijn vriend kijkt even naar buiten en ziet Freya weer met hetzelfde muisje "spelen". Hij heeft het muisje ook nog gered, maar dat stomme beestje kwam weer net zo hard de tuin ingelopen, tja en toen dacht Freya nou is het afgelopen. Ik weet wel dat het de natuur is, maar ik vond het toch best wel zielig voor het muisje.
Oh ja Valanya (zie vorig gezwam) heeft nog steeds last van haar crisis. En dure speeltjes wilt ze niet nee een propje is veel leuker dan die gefabriceerde muisje (of een echte hè Freya). Je kan echt geen propje ergens laten liggen of Valanya gaat ermee aan de haal. Ook batterijen kunnen goed rollen *zucht*.


Verder is er niet echt veel gebeurd, maar ik weet wel dat ik zo snel mogelijk weer een baan wil hebben, want dan heb ik het toch wat rustiger

1 Comments:

Blogger mogway said...

lol ik schaam me er ook niet voor, maar ik zit meestal als ik online ben op Het Simparool LOL, en daar schaam ik mij helemaal niet voor, vind het altijd heel erg gezellig daar :D

12:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home