dinsdag, april 12, 2005

Nou hier gaan we dan

Ik heb ook een blogje echt veel zal ik er niet mee doen, ben niet zo goed in dingen schrijven, tja fantasie heb ik genoeg maar sommige dingen kun je maar beter voor jezelf houden. Ach en misschien gebruik ik hem wel om ff stoom af te blazen wie weet.

Waar ben ik momenteel mee bezig? Met een andere baan zoeken, volgende week dinsdag is mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever, ik word eruit geschopt vanwege een reorganisatie, maar het werk is er niet minder om geworden. Het gemene is dat ze mij telkens gouden bergen hebben belooft, in mijn geval een vast contract, maar die komen ze natuurlijk nooit na. Pfff wat ben ik soms toch lekker naief maar goed. Dus ik ben bezig met ander werk zoeken, ik en op z'n minst 100 andere mensen, schiet lekker op dus. De ene afwijzing na de andere, nee echt vrolijk word je er niet van. Maar we houden hoop ik heb nog tot eind april en anders gaan we gewoon een ww aanvragen liever niet als wel, maar de rekeningen moeten ook betaald worden.

Vandaag heb ik eindelijk weer eens sims kunnen spelen, de laatste keer was afgelopen donderdag dus ik was serieus aan het afkicken :P. Ik ben momenteel alleen bezig met de studentenlegacy, hij kost wel wat meer tijd en energie, mede onmogelijk gemaakt door mijn pc zullen we maar zeggen.

Nou dat was het wel zo'n beetje voor deze keer, als me weer eens wat dwars zit of zo dan lezen jullie het wel

p.s. je mag commentaar geven als je dat wilt