dinsdag, september 06, 2005

IK SCHREEUW HET VAN DE DAKEN!

Héél lang wachten, dagen en nachten.
Denken en dromen, wanneer jij zult komen.
En dan, na lange tijd,
een droom wordt werkelijkheid.
Een magazine, zó heel bijzonder,
onze eerste site, ons groot wonder.
Alles geregeld, echt helemaal klaar,
fantastisch, eindelijk ben je daar!

opzij, opzij, want ik wil er nu wel eens bij
The Hub is mijn naam
had je hem nog niet op je kalender staan,
zet hem er dan maar bij,
Donderdag 8 September 2005 is er nog een plaatsje vrij
Om 20.00 uur zullen wij online gaan !

Welkom op The Hub.nl

Namens:

webmasters Resie , Jolovesyouall
Forummasters Mogway, Dekdes
team The Hub : Peegeebee, Lauke, Jolijntjuh,
Beyoncefanny, Lollypop007, Karen



Oh eindelijk mag ik het er openlijk over hebben sinds vandaag mag ik mijzelf al officiële Hoofd Uijtsmijter noemen van The Hub.nl. LOL dat was heerlijk gewoon kunnen praten over The Hub.nl alsof het al jaren bestaat, ja voor de teamleden van The Hub.nl bestaat het ook al een tijdje. Vooral voor Resie, Jolovesyouall, DeKDes en mogway (ikke dus :P) voor ons bestaat de site al vanaf 19-07-05, het idee is geboren op 15-07-05. Tja dingen kunnen soms behoorlijk snel gaan :D. Maar goed we gaan dus echt pas donderdag 08 september 2005 om 20:00 uur open. Je mag nu ook al een kijkje nemen maar veel zul je er niet zien, ja een schermpje wat om een wachtwoord vraagt LOL. Nee echt pas donderdag om 20:00 zal die beveiliging er ook afgaan. Dit is omdat we momenteel druk bezig zijn om de laatste puntjes op de i te zetten en al dat soort dingen. Maar ik heb natuurlijk al het een en ander gezien (ja duh ik werk er zelf bij :P) en ik moet zeggen dat het erg leuk is geworden, maar dat zeg ik niet alleen ook andere teamleden zullen dit beamen. En wat maken wij ook alweer? Een echt sims Magazine met daarin leuke artikelen, testjes, column´s enzo, zeker de moeite waard om het helemaal door te lezen. Dus ik hoop je aanstaande donderdag om 20:00 even een kijkje komt nemen. Tot donderdag 8 september om 20:00 op The Hub.nl :D

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kan niet wachten! Aaargh!

10:15 p.m.  
Blogger mogway said...

lol dan zijn we samen want ik kan ook niet meer wachten :D

12:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

GAAR WEBLOG!~!!!!

5:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home