zaterdag, maart 31, 2007

Mogway

06-06-1993 Mogway 30-03-07


Vrijdag 30 maart om 19:36 uur,
werd mijn leven behoorlijk zuur.
Op 8 augustus 1993 leerde we elkaar kennen,
en altijd bleven wij elkaar verwennen.
Je kwam op de camping nog zo klein en bang,
maar als snel had je iedereen in je tang.
Lekker samen met mij en Gizmo dollen in het bos,
maar soms knokte je ook met Gizmo er op los.
Stiekem koekjes pikken bij opa,
en dan op je kop krijgen van oma.
Zingen en praten deed jij het best,
op de muziek van the pet shop boys go west.
Hele gespreken voerden wij,
en dat maakte mij altijd blij.

Een jaar geleden is het begonnen,
we dachten dat je de epilepsie had overwonnen.
Vorige week vrijdag begonnen ze weer,
en ze waren erger dan de vorige keer.
Deze laatste week heb je alles gegeven,
maar helaas ben je in je laatste aanval gebleven.
De hond met 2 verschillende ogen dat was Mogway,
de naam die ik draag op internet was hij.
Mogway rust nu zacht mijn lieve vent,
iedereen heeft nu verdriet die jou kent.


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Awwwww sorry Ang :-( Ik wist niet dat het voorbij was. Ik heb er nog wel aan gedacht nadat ik je aan de foon had gehad maar ik hoopte eigenlijk dat het goed zou komen :-( Sterkte, ik weet dat het 'standaard' klinkt, maar ik weet anders niet goed wat te zeggen.

1:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home