dinsdag, augustus 08, 2006

But why is the rum euuhhh ship gone?

1st even dit:

wat is mijn wereld wazig,
wat is de wereld klein
ik kan mij niet herinneren
wie jullie allemaal zijn
soms zie ik iets bekends
of voel ik wat vertrouwds
en het is weer heel even net zoals vanouds
Slaap zacht lieve Opa


Zo weten jullie ook gelijk wrom ik een tijdje al niet meer heb geblogd! Ik mis me opa nog heel erg morgen is het pas 2 weken geleden, maar het lijkt al veel langer :(. Maar goed om me gedachten te verzetten ben ik weer bezig op neopets het leuke is dat er weer een nieuw plot aan zit te komen althans dat denken de meeste, want op 3 augustus was er ineens een schip aangekomen op Krawk Eiland, het zag er altijd zo uit:

Maar op 3 augustus zag het er zo uit:

Zoek de 10 verschillen LOL geintje, maar goed iedereen op neopets is in rep en roer want er is waarschijnlijk een nieuw plot YEAH! Rare is wel dat de prijzen van het Altador plot nog niet zijn uitgekeerd, wel al zijn de prijzen van de Altador Cup uitgekeerd, schopt tegen het WK aan nu heb ik te weinig gespeeld voor een Yooyu :'(. Ach ja was toch eigenlijk leuker om Italiƫ wereldkampioen te zien worden :P. Maar goed we zijn nu weer bezig om dit plot te breken alleen is er 1 probleem, het schip is verdwenen sinds 6 augustus =)) Zo ineens is het weer weggevaren en niemand weet waar het is, wel lachen om alle verschillende theorien te lezen, de meeste slaan gewoon nergens op maar sommige zijn wel leuk, want kunnen mensen soms creatief zijn :D Balen is wel dat TNT op 7 augustus komt met een avatar die we dus niet kunnen krijgen omdat die chef op dat schip zit die we niet kunnen vinden, maar mss nog erger is het dat neopets eindelijk zijn eigen verzie van Majhong had, kou-jong, maar dat spel is nu ook weg :( Geweldig begon net zo lekker verslaafd te raken. Het leuke is wel dat mijn gilde: Altadorian Alliance, weer actief begint te worden, en als het plot eenmaal echt begint worden we weer openbaar, is wel leuk om nieuwe gezichten te zien :D Als je niet kunt wachten neomail mij dan even dan zorg ik ervoor dat je een uitnodiging krijgt ;) of voeg me toe als neovriend: _mogway

Nou veel meer heb ik niet te melden, sjies heb echt nog WK afkickverschijnselen, gelukkig beginnen de meeste voetbalseizoenen weer :D