maandag, december 18, 2006

Kerst en andere zooi

Zo weer ff niet hier aan het zwammen geweest, tja hoe kan het ook anders als ik vandaag weer eens moest overwerken. Maar vandaag was echt het toppunt tot 21:30 lekker de baas dienen ugh ik lijk wel gek. Vooral na de afgelopen weken. Zoals zoveel bedrijven kampt ook het ziekenhuis met bezuinigingen en andere zooi. Door dat gedoe werd ik zonder pardon 1,5 jaar geleden op straat gegooid en naderhand weer met terugwerkendekracht in dienst genomen. (lezers van mijn blog zullen die periode nog wel weten) Maar goed nu hebben ze iets nieuws bedacht: belangstellingregistratie. Ok grappig maar ik werk al 1,5 jaar niet meer op die afdeling, alleen mijn salaris komt nog van mijn oude afdeling. Maar goed ik dus zogenaamde belangstelling opgegeven kwist helemaal niet wat die functies nog inhouden want er is in 1,5 jaar veel veranderd. Vorige week woensdag had ik een gesprek met de nieuwe afdelingshoofd. Ken heel die man niet maar goed, ik daarnaar toe en tot mijn grote verbazing ja ja, ik ben overtallig. JOH dat weet ik al 1,5 jaar gek he :P. Maar goed in dat gesprek ook aangegeven dat ik liever blijf zitten waar ik nu zit en ze zouden kijken of dat ook idd mogelijk was, lees de grote vraag wie gaat mij betalen. Afgelopen zaterdag kreeg ik een brief thuis van dat ik vandaag weer op gesprek moest komen voor mijn 2e keuze (de 2e keuze was hoger dan mijn originele functie). Dus ik had al zo iets van ja hallo waarom moet ik komen? Jullie gingen toch proberen om mij op de huidige afdeling te laten waar ik nu zit? Maar goed ik daar dus vanmorgen heen en had echt geen idee waarover het zou gaan........ Dat liep dus ook helemaal verkeerd af, met als resultaat dat ik niet gemotiveerd ben en dat ik het wss ook kan vergeten om te blijven zitten waar ik nu zit. WTF ik niet gemotiveerd????????? Heb vandaag 5 uur overgewerkt wtf niet gemotiveerd?????? Lekker motiverend werkt zo'n gesprek ook ugh. Stelletje eikels daar zo, het klopt zo wie zo al niet dat iemand die er korter werkt een hogere functie krijgt dan iemand die daar al jaren werkt en dezelfde papieren heeft en zo. Maar ik ben dus eigenlijk weer 1,5 jaar terug in de tijd gedonderd want ik weet weer niet waar ik sta, en ze kunnen dus iedere dag langskomen en zeggen van joh pak je spullen je werkt niet langer op deze afdeling, hmmmm lekker motiverend als je het mij vraagt maar dat doen ze natuurlijk niet. Het grootste probleem is gewoon wie gaat mijn salaris betalen want ze kunnen mij niet missen waar ik nu zit, maar mij betalen gaat ook niet omdat hun buiten het ziekenhuis vallen, allemaal lekker ingewikkeld allemaal maar ik ben weer de pineut :( yeah lang leve de zorg mensen ugh.


Voetbal haters klik hier



Zo nu iets wat ik wel leuk vind om het over te hebben voetbal muhahaha ja sry op deze geweldige dag kan ik het gewoon niet laten om toch even een stukje te wijden aan dit geweldige spelletje :D. Het is eigenlijk toch wel raar dat we hier in nederland nog steeds mogen voetballen met die rare supporters en spelers die maar van alles roepen. Oh ja en de bondcoach vs de rest oorlog is ook nog lang niet in zicht, ok die sukkel van een bondcoach heeft mss geluk gehad dat hij wel is geplaatst voor een eindtoernooi maar nu............................ waar is RvN??????? Hij doet het geweldig bij Real, hij zorgde gisteren weer voor een overwinning, NEE niet doen begin niet over die ONTERECHTE rode kaart van Cannavaro want als je die 2e geel terecht vond heb je geen verstand van voetbal en mag je in de leer van bij onze goede bondscoach die er ook geen verstand van heeft.
Over Cannavaro gesproken muhahahaha BESTE WERELDVOETBALLER VAN HET JAAR muhahahahah :D :D :D, ik ga hierzelf niks over zeggen maar laat een stukje van de VI het woord doen:
Er was heel wat commentaar toen Fabio Cannavaro eind november de Gouden Schoen ontving. Heel wat coaches en spelers waren het niet eens met de keuze van de Europese voetbaljournalisten om de Italiaanse verdediger uit te roepen tot de beste voetballer op het continent. Maar wie kozen de bondscoaches en de aanvoerders van alle nationale ploegen tot beste speler van de wereld? Inderdaad: Fabio Cannavaro.
LOL ik zou het zelf hebben kunnen geschreven al zeg ik het zelf MUAHAHAHAHAH, echt waar geweldig dit gewoon, niet alleen omdat Cannavaro die prijs wint, dat is zo wie zo al geweldig maar gewoon het feit dat een keer een verdediger alle prijzen wint. Verdedigers worden zo onderschat in het voetbal tegenwoordig. Hmmmm kan nu al niet wachten op de reacties van Domenech en Cruijff :P :P


Zo genoeg over voetbal echt waar??? Yep voorlopig hou ik het hierbij, heb zelfs een special oversla stukje ingebouwd :D Maar goed Kerst staat ook weer bijna voor de deur, ugh komt dat getouwtrek van de families weer heerlijk. En natuurlijk de grote vraag, wat geef je die mensen in godsnaam??? Ik weet het zelf ook amper wat ik moet vragen dus ja wrom andere ook niet :P Maar als je de trends moet geloven is een Xbox 360 vrij normaal of voor Sinterklaas of voor Kerst. Tis toch eigenlijk te zot voor woorden zo'n duur kado? Of ligt dat nu weer aan mij?? Zal wel............. SJIES wat een lang verhaal zeg dit allemaal man zulke lange blogs maak ik eigenlijk alleen maar over the sims, hmmmmmmmm ghehehe, tot slot dit


Prettige Feestdagen en tot het nieuwe jaar