woensdag, juni 28, 2006

Ja en nu dan?

Vandaag heb ik besloten om mijn blog ook maar eens in het Engels te gaan doen (link staat in me link lijstje), scheelt een aantal vrienden van mij die stomme en slechte vertaalservices. Is ook wel lachen om internationaal te gaan met je blog, mss krijg ik dan ook meer reacties :P

Maar goed en nu dan, tis een rustdag op het WK wat moet ik nu toch vanavond gaan doen? Ik verveel me nu al *zucht*. Ach gelukkig kan ik nu ff bloggen en dan straks de boel gaan vervelen op Neopets :D.

Heb vandaag op het werk wel erg moeten lachen om een collega van mij, zij kwam vandaag pas voor het 1st werken en zij is een "groot" oranje fan. Ze was dus nog steeds pissig omdat ze eruit lagen en had na de wedstrijd gelijk alles verknipt en verscheurd wat ook maar oranje was =)). Heb tegen haar gezegd dat ik dat erg zwak vind, je bent supporter of je bent het niet, toen begon ze gelijk Italiƫ af te zeiken, tja mijn reactie: Wij zitten er nog lekker in jullie niet, kon me nog net in houden om niet nananananaana te zingen :P. Dit bewijst maar weer eens mijn gezwam van een paar dagen geleden, de meeste Hollanders zijn nep supporters :P

Vandaag belde de neuroloog mij op om te vragen hoe het nu ging, ik heb hem dus verteld dat die pillen ook al niet werken en dat ik constant moe ben ervan. Ook heb ik hem verteld dat de chirurg naar me hand heeft gekeken en dat hij denkt dat het waarschijnlijk iets met mijn pezen heeft te maken. Nu ben ik dus weer doorverwezen naar de Orthopeed, zucht eens kijken wat die zegt. Mag naar een orthopeed die ik al ken en mag hem niet zo erg, toen ik last had van mijn knie moest ik maar gaan afvallen dan zou het wel beter gaan. Euuhhh hallo mijn mediale band van mij knie is heel erg opgerekt en daardoor heb ik pijn heeft niks met gewicht te maken, maar goed voor hem was de zaak daarmee gedaan. Kom ik straks in augustus bij hem begint ie zeker weer over dat ik moet afvallen, euuhhh hallo heb last van me hand :P
Ach ja we zien het wel weer, dus we wachten maar weer af.

Als laatste veel ik Pessotto heel erg veel beterschap toewensen, ik hoop dat hij snel weer de oude is.