zondag, februari 19, 2006

Wohoo!!!!!!!!!

Waarom wohoo? Ik ben heel erg blij, heb vandaag ontdekt dat KANE (de amerikaanse voor de mensen die nog steeds denken dat ik fan ben van de nederlandse kane :s ) in de lente naar Europa komt!!! Waarschijnlijk niet naar Nederland maar wel naar Londen, Parijs en ergens in Duitsland. Tja dan gaan we toch gewoon naar Duitsland, ben ik al eerder geweest toen met Dream Theater, misschien wel naar Londen das tegenwoordig ook niet echt duur om daar naartoe te gaan. Maar gaan is 1 ding dat zeker is, ik zal echt alles opzij zetten om naar Kane te gaan. Ook nog ander goed nieuws wat Kane betreft, ze hebben 2 optredens staan in Nasville (country hoofdstad zeg maar) voor grote label maatschappijen, ik hoop echt dat ze een beter platencontract kunnen binnenslepen zodat ze wel naar Nederland kunnen komen ;). Ook hebben ze 3 nieuwe nummers op hun space gezet, Mary can you come outside staat er ook op maar nu als studio opname, maar dat nummer is al bekend van hun cd Live at London.
Dus ik ben echt hyper op dit moment :D. Voor de nieuwe nummers ga je naar Kane op myspace en de gewone site is nog steeds Kane

Verder is er niks leuks aan de gang, nou ja over 2 weken ligt GhM eindelijk in de winkels, dus dat is ook zo, en oh ja heb nu ook The Sims 2 voor de DS, is heel erg verslavend, vandaar dat ik heel erg weinig online ben de laatste tijd :D Zo genoeg weer voor vandaag