dinsdag, januari 10, 2006

Alweer?!

Ja het is weer zo ver in Simsland. Tim komt weer in de buurt. Dit keer gaat hij naar Belgie en wel aanstaande donderdag (12 januari). En ik mag er (gelukkig) weer bij zijn :D. Alleen dit keer mag ik erbij zijn omdat DeKDeS en ik DeKDeS & Mogway's sims 2 creations hebben. Dat maakt de pret er natuurlijk niet minder om :D. Dus ik ga Tim weer lekker lastigvallen (mwa valt wel mee hoor). Ik heb er al heel erg veel zin in, dus in de komende dagen zal mijn blog weer vol staan met misschien wel spoilers over The Sims 2: Gaan het Maken, ookwel GhM in de wandelgangen genoemd :D

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Veel plezier met Tim, Mog! ;)

10:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het was echt leuk :p hahaha moeten we nog eens doen :-D

2:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home